Doručování zásilek před Vánoci

POSLEDNÍ EXPEDICE PŘED VÁNOCI PROBĚHNE VE ČTVRTEK 17. 12. 2020 PRO OBJEDNÁVKY PŘIJATÉ TÉHOŽ DNE DO 10:00 HOD.
DALŠÍ OBJEDNÁVKY BUDOU VYŘÍZENY AŽ NA KONCI PROSINCE.

Co dělat, když Vám zásilka nebyla doručena:

  1. Podívejte se na webové stránky přepravce a vytrasujte si zásilku podle jejího čísla.
    (odkaz na trasování zásilky i její číslo naleznete v emailu, který jsme Vám zaslali v momentě vyřízení objednávky)
  2. Vyčkejte několik pracovních dnů od plánovaného termínu dodání zásilky, dejte tomu čas. V 99 % případů jsou zásilky jen zpožděny a urgováním ničeho nedocílíte. Na chvíli "zaseknout" se mohou kdykoliv a kdekoliv, klidně na vstupním depu.
  3. Kontaktujte přepravní společnost s číslem Vaší zásilky.

 

Vysvětlení situace

Vážení zákazníci, dlouhodobě spolupracujeme s přepravními společnostmi PPL, Česká pošta a Zásilkovna. Považujeme je za velmi spolehlivé přepravce. Samozřejmě před Vánoci, kdy je extrémní nápor na dopravce, nebyly dodací lhůty vždy dodrženy na 100 %, sem tam se nějaká zásilka zpozdila. To je myslím pochopitelné vzhledem k vánočnímu vytížení jejich (byť posílených) kapacit.

Proto prosíme, pokud Vám zásilka nedojde hned druhý den nebo jak je předem sdělováno, vyčkejte pár dnů. To je to nejjednodušší a přitom nejlepší, co můžete udělat. Vyčkejte 2-4 pracovní dny a pokud Vám i poté nebude zásilka doručena nebo připravena k vyzvednutí, kontaktujte přepravní společnost s číslem zásilky.

Nekontaktujte nás, my již balíček se zbožím pro vás nemáme, předali jsme jej Vámi vybrané přepravní společnosti. Nemáme ho jak vykouzlit u vašich dveří, nemáme jak "zatlačit" na přepravce. Kontaktujte přímo přepravce. Kontaktujte nás pouze v případě, že nemáte k dispozici číslo zásilky (to ale chodí v emailech informující o expedici, tedy byste jej měli být schopni sami dohledat).

Tedy - vemte na vědomí aktuální situaci, zachovejte klid a nechte prostor nám a přepravcům pro práci. Všichni děláme, co můžeme.