Hodnocení obchodu
JB
Jan Bartoš
Spoko
MS
Milan Skala
Rychlos, spolehlivost!!
M
Milan
👍 vše v pořádku a rychle dodání ✌️
OD
Ondrej Dostal
Skvely rukavky, bytelne, ve sleve. Uplne za hubkcku! Bleskova expedice a komunikace
AN
Adam Nevrlý
Jednání obchodu během nákupu bylo bezproblémové.
Co se mi ale nelíbí, jsou emaily, ke kterým nelze vyjádřit nezájem / které nelze přestat odebírat ohledně hodnocení. Nikde v nastavení účtu tento typ emailů nelze přestat odebírat a ani nikde v rámci daného emailu není odkaz, kterým bych mohl nezájem vyjádřit.
Toto mi celkově (podle mě úplně zbytečně) kazí dojem z jinak příjemně působícího obchodu.
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den. Platforma, kterou využíváme, se takto chová. Emaily se snažíme "šetřit" (např. se docela často najde někdo, kdo se diví, že mu nepřišel email, že jsme platbu obdrželi - to snad každý ví, že hradil - ale jsou na takové zbytečné emaily zvyklí odjinud). Ale funkce hodnocení a z toho plynoucí zpětná vazba a důvěryhodnost e-shopu vůči novým zákazníkům nám přijdou natolik stěžejní, že ji využíváme, byť není dokonalá. Co si pamatuju, tak jste jediný, kdo nám takovou zpětnou vazbu poskytl a ostatní s tím problém nemají. Dohledal jsem, že Vaše hodnocení pravděpodobně pramení z emailu, který jste obdržel před cca měsícem, kdy omylem bylo některým zákazníkům, kteří objednali i hodně v minulosti (Vy osobně jste nakoupil před min. dvěma roky), zaslán email s žádostí o hodnocení. Tento email jsme zaslat nechtěli, ale byť jsme kroky, které odeslání emailu způsobily, konzultovali s helpdeskem platformy, na toto chování jsme nebyli upozorněni. Potřebovali jsme vyřešit jeden problém, který nám dovolil opět se posunout dále v poskytování služeb a toto byla nechtěná chyba, kterou jsme sami nedomysleli a helpdesk platformy na ni neupozornil předem. Jste jeden ze dvou, kteří na to zareagovali a jediný, kdo zareagoval negativně. Za email se tímto omlouváme.
KJ
Kateřina Ježková
Moc pěkné a kvalitní.
Syn byl velmi rád.
Kateřina
LK
Ladislav Kmoch
Rychlé doručení. Vše došlo v pořádku.
PM
Petr Minařík
Dorazilo, co bylo objednáno.
Rychlé doručení.
Mohu jen doporučit.
JB
Jakub Bobčák
Na lonske vanoce jsem dostal zeny boxerske rukavice hayabusa. Rukavice se bohuzel po kratke dobe zacaly trhat v oblasti sucheho zipu (coz neni vina obchodnika). Vyrizeni reklamace bylo rychle a bez zbytecnych komplikaci
VD
Vladislav Dvoev
cekam na vraceni penez
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den, 16. 12., v době největšího frmolu, jste chtěl změnit objednávku, která již byla zabalena, v tom jsme Vám vyšli vstříc. Objednávku jsme odeslali ještě v den jejího přijetí a to i s touto dodatečnou změnou. Zásilku od Vás nazpět jsme obdrželi v pátek 22. 12., Vaše hodnocení jste zde odeslal 26. 12. To je jeden pracovní den, včetně toho dne, kdy jsme zásilku obdrželi. Mám informaci od kolegy, že Váš požadavek na vrácení peněz byl vyřízen do čtyř pracovních dnů od obdržení zásilky. Vaše nízké hodnocení v kontextu dostupných informací nechápu.
LK
Lubomír Kočvara
Velmi spokojen
VV
Veronika Vantová
Super obchod,rychle dodani.Vsem rada doporucuji.
MČ
Michaela Česneková
Spokojenost ze vším
ŠB
Štěpánka Budková
V pořádku, rychle odesláno
DP
David Polesensky
Vše v pořádku
MM
Matylda Moravkova
Vše v pořádku, rychle dodání
MČ
Michaela Česneková
Super
LŠ
Lenka Špičaková
Ano moc spokojená
RF
Radmila Fialová
Super zboží, příjemný materiál, krásné barvy.
JP
Jindřich Pokorný
Super kvalita