Hodnocení obchodu

4,9 1654 hodnocení
5
1605x
4
28x
3
5x
2
4x
1
12x
Nevyplňujte toto pole:
AS Avatar autora Andrea Studnikova | 25.3.2024
rychlá reakce a vraceni peněz při vracení zboží
TV Avatar autora Tomáš Voříšek | 25.3.2024
Rychlé dodání
AD Avatar autora Alois Daňa | 21.3.2024
Spokojen používám už 5 let.
MB Avatar autora Martina Boháčová | 19.3.2024
Velká spokojenost, rychlé doručení.
VH Avatar autora Vladimír Hakl | 14.3.2024
,,spokojen,,
Avatar autora Pavla Šabatková | 14.3.2024
vše bez problémů
DO Avatar autora David Odstrčil | 12.3.2024
velmi spokojen :) uvažuji nad další mikinou... :D
MH Avatar autora Miroslav Henel | 12.3.2024
o.k.
JB Avatar autora Jindřich Bajer | 12.3.2024
Velmi spokojen, dobrá kvalita zboží.
OD Avatar autora Ondřej Dostál | 23.2.2024
Bleskovy obchod, tak jak to ma kazdy rad. Objednas a za den to mas doma. Skvely akce!
RN Avatar autora Richard Nykoliv | 21.2.2024
Doporučuji
PM Avatar autora Pavla Maradová | 21.2.2024
Spokojenost doporučuji
VB Avatar autora Věra Baudyšová | 20.2.2024
Mohu jen doporučit...
VH Avatar autora Vinšová Hana | 20.2.2024
Vse v poradku
JB Avatar autora Jan Bartoš | 16.2.2024
Spoko
MS Avatar autora Milan Skala | 14.2.2024
Rychlos, spolehlivost!!
M Avatar autora Milan | 13.2.2024
👍 vše v pořádku a rychle dodání ✌️
OD Avatar autora Ondrej Dostal | 13.2.2024
Skvely rukavky, bytelne, ve sleve. Uplne za hubkcku! Bleskova expedice a komunikace
AN Avatar autora Adam Nevrlý | 1.2.2024
Jednání obchodu během nákupu bylo bezproblémové. Co se mi ale nelíbí, jsou emaily, ke kterým nelze vyjádřit nezájem / které nelze přestat odebírat ohledně hodnocení. Nikde v nastavení účtu tento typ emailů nelze přestat odebírat a ani nikde v rámci daného emailu není odkaz, kterým bych mohl nezájem vyjádřit. Toto mi celkově (podle mě úplně zbytečně) kazí dojem z jinak příjemně působícího obchodu.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 1.2.2024
Dobrý den. Platforma, kterou využíváme, se takto chová. Emaily se snažíme "šetřit" (např. se docela často najde někdo, kdo se diví, že mu nepřišel email, že jsme platbu obdrželi - to snad každý ví, že hradil - ale jsou na takové zbytečné emaily zvyklí odjinud). Ale funkce hodnocení a z toho plynoucí zpětná vazba a důvěryhodnost e-shopu vůči novým zákazníkům nám přijdou natolik stěžejní, že ji využíváme, byť není dokonalá. Co si pamatuju, tak jste jediný, kdo nám takovou zpětnou vazbu poskytl a ostatní s tím problém nemají. Dohledal jsem, že Vaše hodnocení pravděpodobně pramení z emailu, který jste obdržel před cca měsícem, kdy omylem bylo některým zákazníkům, kteří objednali i hodně v minulosti (Vy osobně jste nakoupil před min. dvěma roky), zaslán email s žádostí o hodnocení. Tento email jsme zaslat nechtěli, ale byť jsme kroky, které odeslání emailu způsobily, konzultovali s helpdeskem platformy, na toto chování jsme nebyli upozorněni. Potřebovali jsme vyřešit jeden problém, který nám dovolil opět se posunout dále v poskytování služeb a toto byla nechtěná chyba, kterou jsme sami nedomysleli a helpdesk platformy na ni neupozornil předem. Jste jeden ze dvou, kteří na to zareagovali a jediný, kdo zareagoval negativně. Za email se tímto omlouváme.
KJ Avatar autora Kateřina Ježková | 25.1.2024
Moc pěkné a kvalitní. Syn byl velmi rád. Kateřina