Výměna a vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, pokud by Vám náhodou dorazilo zboží, které Vám nevyhovuje (např. nesedí velikost oblečení), nic se neděje.

Rádi jej vyměníme za jiné, stačí dodržet jednoduché podmínky.

Jaké jsou podmínky?

  • Vrácení zboží – Zboží musíme obdržet spolu s vyplněným formulářem do 14 dnů od převzetí zboží zákazníkem.
  • Výměna zboží – Zboží musíme obdržet spolu s vyplněným formulářem do 30 dnů od převzetí zboží zákazníkem. Ve lhůtě 0-14 dní je možno vyměnit za jakékoliv zboží, ať už s přeplatkem nebo nedoplatkem (oboje řešíme bankovním převodem). Ve lhůtě 14-30 dní je možno vyměnit za jakékoliv zboží, ale v minimální hodnotě vráceného zboží. Nedoplatek se hradí bankovním převodem – informace k platbě zasíláme emailem.
    Zboží jsem koupil v akci a nyní je jiná cena, jak to bude? Modelový příklad - objednali jste tričko v akci za 500 Kč, ale potřebujete vyměnit jeho velikost a ta velikost stojí 700 Kč. Cena, za kterou jste zboží zakoupili je tedy menší než aktuální cena požadované velikosti (barevné varianty, apod.) - bude nutné uhradit rozdíl. Pokud se ceny liší opačným směrem, tak rozdíl nevracíme.
  • Výměna zboží EXTRA - Je Vám 30 dnů na výměnu málo? Nezapomeňte si spolu se zbožím objednat prodloužení lhůty na výměnu - 60denní lhůta na výměnu zboží nebo 60denní lhůta na výměnu zboží s dopravou zdarma

Pro výměnu i vrácení zboží platí následující podmínky:

  • Oblečení – nenošené, nepoškozené, neprané, nezašpiněné a s originálními visačkami.
  • Doplňky stravy – pouze kompletní, neporušené a neotevřené balení.
  • Ostatní – ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno (nepoškozené, nepošpiněné, v originálním obalu).


Nelze vrátit zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu, popř. jej nelze vrátit z hygienických důvodů. (Např. otevřené chrániče zubů, spodní prádlo, otevřené balení suplementů, apod.)

Vyhrazujeme si právo odmítnout zákazníkovi výměnu zboží nad rámec zákonné 14 denní lhůty, pokud zboží nebude splňovat výše uvedené podmínky. 

Jak postupovat?

  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží nebo pro VÝMĚNU ZBOŽÍ.
  • Ke zboží přiložte formulář a kopii faktury.
  • Zašlete na naši korespondenční adresu, dobře zabalené a pojištěné:

    FITEXPERT
    Frýdecká 1094
    Vratimov
    739 32

Nově nabízíme možnost levnějšího dopravného směrem k námpřečtěte si více.

Prosíme, ve vlastním zájmu nám NEzasílejte přes Zásilkovnu, respektive službou "Mezi námi". Z naší zkušenosti je velká pravděpodobnost, že takový balíček nám nepředají a zůstane nepřevzatý ve výdejním místě. Když si všimnete, tak doručení na adresu přes Zásilkovnu ani nenabízíme - tolik ve zkratce o tom, jaké máme zkušenosti... Pokud využijete "levnější dopravné směrem k nám", které inzerujeme výše, jde sice také o Zásilkovnu, ale doručení jiného principu (vozí to stabilně jeden řidič, který i vyzvedává zásilky od nás zákazníkům) a co je nejdůlěžitější - zásilky se k nám dostanou bez problémů (stejně jako např. s Českou poštou, PPL, apod.).

Jak je to s poštovným?

Poštovné směrem k nám hradí zákazník. Pokud chcete ušetřit, máme pro vás tuto možnost.
Při první výměně za jinou velikost, nabízíme dodání na výdejní místo Zásilkovna zdarma. Poštovné je hrazeno zákazníkem při další výměně velikosti stejného zboží, při první výměně zboží za jiné (tzn. jiný druh, model, atd.), nebo pokud chce zákazník dodat náhradní zboží jiným způsobem než na Zásilkovnu (např. poštou, kurýrem).