E-shop je v provozu, fungujeme skoro jak jste zvyklí.  Bližší informace o provozu a opatřeních zde. 

Výměna a vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, pokud by Vám náhodou dorazilo zboží, které Vám nevyhovuje (např. nesedí velikost oblečení), nic se neděje.

Rádi jej vyměníme za jiné, stačí dodržet jednoduché podmínky.

Jaké jsou podmínky?

  • Vrácení zboží – Zboží musíme obdržet spolu s vyplněným formulářem do 14 dnů od převzetí zboží zákazníkem.
  • Výměna zboží – Zboží musíme obdržet spolu s vyplněným formulářem do 30 dnů od převzetí zboží zákazníkem. Je možno vyměnit za jakékoliv zboží, ale v minimální hodnotě vráceného zboží. Nedoplatek se hradí bankovním převodem – informace k platbě zasíláme emailem.

 

Pro výměnu i vrácení zboží platí následující podmínky:

  • Oblečení – nenošené, nepoškozené, neprané, nezašpiněné a s originálními visačkami.
  • Doplňky stravy – pouze kompletní, neporušené a neotevřené balení.
  • Ostatní – ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno (nepoškozené, nepošpiněné, v originálním obalu).

Vyhrazujeme si právo odmítnout zákazníkovi výměnu zboží nad rámec zákonné 14 denní lhůty, pokud zboží nebude splňovat výše uvedené podmínky. 

Jak postupovat?

  • Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží nebo pro VÝMĚNU ZBOŽÍ.
  • Ke zboží přiložte formulář a kopii faktury.
  • Zašlete na naši korespondenční adresu, dobře zabalené a pojištěné:
    FITEXPERT
    Mírová 166/23
    Ostrava
    703 00

 

Jak je to s poštovným?

Poštovné směrem k nám hradí zákazník.
Při první výměně za jinou velikost, nabízíme dodání na výdejní místo Zásilkovna zdarma. Poštovné je hrazeno zákazníkem při další výměně velikosti stejného zboží, při výměně zboží za jiné, nebo pokud chce zákazník dodat náhradní zboží jiným způsobem než na Zásilkovnu (např. poštou, kurýrem).