UPOZORNĚNÍ. Lze objednat pouze zboží, které máme skladem (má ikonku košíku), ostatní do ledna 2019 ne. Děkujeme za pochopení.

Výměna a vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, pokud by Vám náhodou dorazilo zboží, které Vám nevyhovuje (např. nesedí velikost oblečení), nic se neděje.

Rádi jej vyměníme za jiné, stačí dodržet jednoduché podmínky.

Jaké jsou podmínky?

  • Vrácení zboží – Zboží musíme obdržet spolu s vyplněným formulářem do 14 dnů od převzetí zboží zákazníkem.
  • Výměna zboží – Zboží musíme obdržet spolu s vyplněným formulářem do 30 dnů od převzetí zboží zákazníkem. Je možno vyměnit za jakékoliv zboží, ale v minimální hodnotě vráceného zboží. Nedoplatek se hradí bankovním převodem – informace k platbě zasíláme emailem.

 

Pro výměnu i vrácení zboží platí následující podmínky:

  • Oblečení – nenošené, nepoškozené, neprané, nezašpiněné a s originálními visačkami.
  • Doplňky stravy – pouze kompletní, neporušené a neotevřené balení.
  • Ostatní – ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno (nepoškozené, nepošpiněné, v originálním obalu).

 

Jak postupovat?

  • Zboží zašlete zpět dobře zabalené a pojištěné.
  • Nezapomeňte přiložit tento vyplněný formulář a kopii faktury.
  • Zašlete na naši korespondenční adresu:
    FITEXPERT
    Mírová 166/23
    Ostrava
    703 00

 

Jak je to s poštovným?

Poštovné směrem k nám je na Vaše náklady. Pokud budete chtít zboží vyměnit za jinou velikost, bude přeprava nové velikosti od nás k Vám zdarma. Platí pro první výměnu velikosti a pouze pro ČR. Neplatí pro druhou a další výměnu velikosti a pro (byť první) výměnu zboží za odlišný druh, tam náklady na poštovné k zákazníkovi hradí zákazník.