Hodnocení obchodu
LL
Lukáš Lepič
Bezchybný zákaznický servis, rychlá komunikace a vstřicnost
Po deseti dnech žádná odezva.
(Administrátor)
Dobrý den, již jsme si telefonicky objednávku potvrdili a vše vysvětlili. Pro případné potencionální zákazníky uvedu, že paní H. objednala zboží, které bylo avizováno s delší dobou dodání, což ještě neuběhlo v době psaní dotazníku. Proto považuji její hodnocení za bezpředmětné. Pokud platí v e-shopu avizované termíny dodání, tak nepovažujeme za nutné to ještě dále komunikovat a potvrzovat. Jiné by to samozřejmě bylo, kdybychom nemohli avizované termíny dodržet. Pokusíme se zamyslet, jak by se dalo komunikaci ještě zefektivnit, děkujeme za podnět.
Objednávka paní H. bude vyřízena v termínu, který byl avizován v e-shopu v době provedení objednávky.
S pozdravem
tým FITexpert.cz
velmi vstřícní, snaha pomoci abych správně vybral zboží
Zboží jsem objednala, za dva dny mi bylo v pořádku doručeno. Boty mi byly malé, takže jsem vracela. Peníze za boty byly do několika dnů vráceny zpět na můj účet. Takže nemohu vůbec nic vytknout a jen doporučit.
Na poprvé spokojenost.
vše v pořádku
Dostupnost zboží na webu neodpovídá skutečnosti. dále platba přes twisto nefunguje.
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den paní Emilie,
děkujeme za nákup a hodnocení.
Chápu Vaše zklamání či rozhořčení. Bohužel i přes veškerou naši snahu provozovat e-shop poctivě a správně, se u Vaší objednávky sešly dvě záležitosti, které jsme bohužel nebyli schopni ovlivnit a proto to dopadlo, jak to dopadlo.
1) Co se týče dostupnosti zboží, to samozřejmě odpovídá skutečnosti, jak nejvíce to jde. Data od dodavatelů se synchronizují několikrát denně a stojí nás to nemalé prostředky. Avšak objednala jste produkt, který měl sám dodavatel v brutálním výprodeji a jeho skladové zásoby tak doslova mizely před očima a došlo k vyprodání produktu u dodavatele.
Naše skladové zásoby i to, zda jsme schopni produkt (do)objednat a za jak dlouho dodat, se snažíme mít maximálně přesné a aktuální. Že to nemusí vždy, i přes veškerou snahu, vyjít, je myslím pochopitelné. Samozřejmě nás mrzí, když k tomu dojde. My tu jsme hlavně od toho, abychom objednávky vyřizovali a ne od toho, abychom zákazníka "nalákali" a pak jeho objednávky rušili :-)
2) Nepamatuji si, že by byl problém s platbou Twisto a to máme tuto platební metodu nasazenu několik měsíců. Jste první člověk, kterému to nefungovalo a nevíme proč. Nefungovalo Vám to opakovaně, přitom ten den jsme zaznamenali i jiné objednávky s touto platební metodou a žádný problém se nevyskytl. Je to záhada. Záležitost jsme s Vaší pomocí a pomocí Twista dořešili a platbu jsme byli schopni realizovat, bohužel nastal bod jedna výše.
Používáme nejrozšířenější platformu na provoz e-shopu v ČR, která vyřizuje denně přes 140 000 objednávek, prostě používáme kvalitní e-shopové řešení, aby vše fungovalo, jak má. Opět je jasné, že nic není dokonalé. Chápu, že Vaše zkušenost s námi je Vaše zkušenost s námi, ale mohu Vás ujistit, že toto není standardní chování našeho e-shopu.
Rád bych zdůraznil, že nejsme žádní diletanti :-) E-shop se snažíme provozovat ke spokojenosti zákazníků, k "hladkému" prodeji a dodávce zboží. V případě problémů (a těm se nelze vyhnout, ať už vzniknout jakkoliv) se snažíme najít řešení a hlavně komunikovat rychle a věcně a nestrkat hlavu do písku.
S pozdravem provozovatel e-shopu FITexpert.cz
Objednané zboží dorazilo velmi rychle:)
Spokojenost, doporučuji